lördag, januari 02, 2010

Roliga dagen!

I morse hade vi bestämt träff med Edvard och Co. på Rivierans eget lekland och där rasade vi av oss tills frisyrerna stod rakt upp av statisk elektricitet. Från lekvärlden åkte vi direkt till stan där fler vänner väntade och tillsammans intog vi en klassisk lunch på Ekbergs.
Det här jullovet är verkligen underbart. Jag känner verkligen att jag ligger i fas med tiden och att jag hinner njuta av varenda sekund. Kanske är detta resultatet av att jag legat i hårdträning när det gäller att göra ingenting. Tänk om det vore så väl.
Annars känner jag mig tokgravid och oroar mig något för att 18 veckor återstår och att jag redan tycker att det är långt till skorna.
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan tillsammans med Anakin och gänget.
Sov sött!

Inga kommentarer: