tisdag, januari 05, 2010

Äventyr!

I söndags blev vi som sagt erbjudna en trip till Haparanda och det jättestora möbelvaruhuset. Vi nappade så klart och nu sitter jag här, en dagsutflykt senare, många tusen kronor fattigare men många fina prylar rikare.
En pryl är riktigt stor och när den är färdigbyggd ska jag visa den för dig! Nu kliar det i mina fingrar och jag vill inget annat än att plocka bort alla julsaker och slänga ut den barrande granen. Sen ska ni få se på make over.
Dagen har varit splendid med härligt sällskap och otroligt god mat.

Undrar om julfascisten skulle upptäcka om jag plockade bort vartannat julpynt.. ?Ja. Han skulle nog det.

3 kommentarer:

Livet i hus nr 7 sa...

Hej!
Kul med en Ikea-tur, vi tänkte först också åka till Happis idag, men det blev Luleå istället. Har läst din blogg ett tag och igår slog jag till och skaffade mig en egen! Lite nervöst, jag kan ju inget alls... Kolla gärna in!
Kram Anna

M sa...

Jag skulle "bara" plocka bort några tomtekräk, men helt plötsligt var stakarna borta, granen ute, huset dammsuget och jag mår sååå bra. Kul med HAparanda och att ha det roliga kvar med att sätta fram grejer.

Soffan sa...

Anna: Så himla kul! Heja!!!

M: Lyckliga du! Men visst inte vara julen intill påska? Visst inte är det så??