torsdag, januari 21, 2010

Frihet

Det var väldigt längesedan jag senast skrev en tenta, innan i dag vill säga. Dock känns känslan av lättnad otroligt bekant när jag nu sitter i soffan och känner axlarna sjunka ner och tankarna flyga fritt, förbi klusiler och attribut och vidare till morgondagens fredagskjol och laxmiddag...
Jag är inte 100% stensäker, men det känns som om jag bör ha kammat hem ett G och mer begär jag inte.

I övrigt kan jag berätta att familjens yngsta medlem och hennes pappa åkte till vårdcentralen i tisdags för vaccinationsdos 2 för den yngre och 1 för fadern.
Tobbe verkar ha klarat sig med lite trötthet men Klara fick tillbringa gårdagen hos sin mormor eftersom bacillerna i vaccinet ställde till med lite feber. I dag var hon dock tillbaka på banan igen.

Nu ska jag fortsätta att bara njuta av friheten och att den dag som jag haft lite pirr i magen inför i flera månader nu har kommit och tentan avklarats.
Och har man sett! Det är ju hockey på tv!

2 kommentarer:

Livet i hus nr 7 sa...

Vad skönt att tentan är över och att den verkat gått bra! Trevlig helg! Kram A

Therese sa...

Jag har många elever som har tagit dos 2 pga den varit hemma dagen efter....