torsdag, januari 29, 2009

Dumma, dumma virus!

I tisdags kväll fick jag den där obehagliga känslan av att något var fel i kroppen. Precis vad som var fel skulle jag snart bli varse och jag tror inte att jag behöver förtydliga. The kräk!
På svaga ben och med ett ganska trött sinne har jag i dag tagit mig genom en arbetsdag och försökt komma ikapp med allt. En gång till.
Nu är jag less på virus och baciller. Nu vill jag ha en helg där ingen av oss ligger och flämtar i soffan för den ena eller den andra anledningen och dessutom vore det roligt att klä på sig något annat än mysbyxor och en sliten t-shirt.

Nu ska jag sova mig frisk och förhoppningsvis hörs vi i morgon igen, i en friskare version.

4 kommentarer:

Loppans pyssel sa...

Usch vad tråkigt! Kräksjukan får gärna hålla sig borta, räcker gott och väl med förkylning...

Krya på dig!
/Johanna

Åsa sa...

Nä nu får det väl räcka för eran del ändå. Krya på dig!

Soffan sa...

Johanna: Hej! Var det du? :-) Och tack, nu mår jag bättre.

Åsa: Ja, nu är vi rätt nöjda. Det räcker nu. Och tack! :-)

Loppans pyssel sa...

Ja, det är jag! Har skaffat en egen blogg men är inte värdens bästa på att skriva ;-)!