söndag, juni 08, 2008

Bloggerskans funderingar...

Denna blogg har nog ända sedan dess tillkomst för flera år sedan mest handlat om mina funderingar och drömmar. Mina erfarenheter och vardagliga äventyr. På många sätt känns det nu som att mina drömmar har gått i uppfyllelse. Jag bor på ett ställe där jag toppentrivs och jag är framtida ägare till ett hus där jag verkligen känner att jag vill bo. Men för att återgå till bloggen så känns det som att jag nu har så många konkreta och faktiska saker att fundera på (eller oroa mig för) att alla drömmar och funderingar liksom trycks åt sidan. Dock är jag en mogen kvinna som känner min egen hjärna rätt bra vid det här laget och jag är därför övertygad om att funderingarna och spekulationerna kommer att återvända om ett tag. När allt har landat och jordat sig.

Denna långhelg har varit både varm och kall och fylld av lugn varvat med aktiviteter. I dag åkte vi till Luleå för att hälsa på vår nyaste familjemedlem: Lilla Agnes. En liten kattjej från Öjebyn som så klart var hur söt som helst!

Nu laddar jag för sista arbetsveckan. Sen sommarlov!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hoppas du fortsätter, mer eller mindre sällan. Jag väntar.

Soffan sa...

Åsa: Jo. Nog fortsätter jag. Jag är väl mer eller mindre beroende... :-)