lördag, februari 27, 2010

Bra lovstart

I går jobbade jag min sista dag innan sportlovet. Dagen blev som den tidigare delen av arbetsveckan. Tokhektisk. Mest för att jag vill känna mig helt ledig under resten av lovet.
På kvällen åkte jag till det här trevliga stället för att njuta av en helt otrolig måltid och det bästa av sällskap. Utanför fönstret föll jättemånga snöflingor ner på vår jord och började så sakteliga göra utetemperaturen något mer behaglig. Inne i köket brann ljusen och skratten ordentligt.
I helgen har vi Klaras farmor här på besök så i dag var ett stadsbesök en självklarhet. Det är inte utan att jag börjar snegla mot de där små, små kläderna på bebisavdelningen med en undran om man kanske skulle ta och köpa något.
Lilla, lilla pyret. Jag undrar ju så mycket vem du är.

Inga kommentarer: