tisdag, november 25, 2008

Lösningen?

Nu tror jag att jag mest troligt kanske har kommit fram till ett beslut i mitt jobbfunderande. Har till fredag på mig att fatta det definitiva beslutet men jag tror att jag har funderat färdigt till i morgon.
Det kommer att bli något nytt, helt klart, och läskigt eftersom jag alltid har lite svårt för förändringar.

Nu är hela staden vit av snö och det här med skottningen kändes ju som en rolig sak i söndags. I går träffade vi dock på en trevlig traktor här utanför som gärna ville skotta vår uppfart under vintern, till en ganska billig penning och då kändes det som att traktorn faktiskt kunde få göra det. För traktorns eget bästa...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flytväst!!!

//B

Anonym sa...

Väntar med spänning.... Lite ovanligt om du funderat färdigt så fort??? Du har ju, liksom jag, beslutsångest eller????

Kram på er alla.

/C

Åsa sa...

Väntar med spänning...

Soffan sa...

B: Flytväst på dig själv! :-)

C: Ja, ibland förvånar man till och med sig själv... :-)

Åsa: Jag kommer med fler detaljer lite senare...