onsdag, september 27, 2006

Tillbax i mina jeans!!!

Dagen i dag handlar om vikt. Både uppåt och nedåt.
Klaras besök på BVC medförde det glädjande beskedet att hon nu passerat 3-kilosgränsen och blivit 50 cm lång! En stor tjej! I alla fall känns det så för oss...
Utanför Klaras undersökningsrum finns en våg för mammor. Även den medförde ett glädjande besked, fast åt andra hållet. Jag har dessutom i dag kommit i mina favvo-jeans. Mina mjuka, sköna, snygga Nudies. Lite tightare än vanligt, men knappen går att stänga och om knappen går att stänga så passar jeansen.
Nu har Tobbe varit och hämtat bilen från verkstan. Numer har vi en SAAB utan buckla på dörren!
Tobbe har match i kväll och jag sitter och väntar på hans klasskompisar Erika och Malin som ska komma hit och träffa Klara! Jag har bakat hallonmuffins och nu ska jag sätta på kaffet.

Jag ville bara berätta det där om jeansen. Älska jeans!!!

Inga kommentarer: