fredag, maj 08, 2009

Så kom helgen...

Å vad jag trivs på mitt jobb. Jag har massor att göra. Massor att rätta. Men allt känns bara kul. Så typiskt när det snart är sommarlov och jag med all sannorlikhet måste säga bye, bye till min fina arbetsplats, elever och arbetskamrater. Men det kommer nya tåg som jag får se till att hoppa på när de passerar.

I dag har något fantastiskt hänt! Vi har fått toastol och rinnande vatten i badrummet. Tvättstället står på sin plats och handdukstorken är monterad. Det enda som egentligen återstår är målning av taket, taklister, dörr- och fönsterfoder. Men vilken frihet att kunna kissa på övervåningen.
Tacksamhet är dagens ord.

4 kommentarer:

Åsa sa...

Kul att det händer saker. Längtar efter bildbevis. Trevlig helg!!

Therese sa...

Jag byter också arbetsplats till hösten...blev övertalig på Norrmalm så nu blir Strömnäs nästa anhalt. Kul att er renovering går som på räls....blir säkert jättefint!

Erica sa...

och jag som trodde att du skulle vänta och låta mig inviga toaletten!
Vad duktig Klara har blivit på att sms:a!
Kram / Erica

Soffan sa...

Till er alla: Snart ska jag visa! Kram!