lördag, maj 17, 2008

Inte borta. Hemma.

Nu har jag inte skrivit på flerafleraflera dagar. Orsaken är enkel. Jag kan ingenting berätta. Vi leder budgivningen på Huset men än är inget klart. Dessutom har en bubblare på husmarknaden dykt upp. Förhoppningsvis vet vi mer inom en inte allt för lång framtid.

Just nu är jag ensamstående två(!)barnsmamma. Tobbe jobbar natt och i rummet intill sussar både Klara och kusin Isak. I alla fall hoppas jag att de sussar... Jag hör små ljud men låtsas som ingenting. Under dagen har vi insett att det vore väldigt praktiskt med en storebror på si så där sex år. Men det är ju lite sent för det nu. Så vida man inte kan leasa den här... För han är alldeles underbar!

Jag återkommer med husstatus snarast möjligt.

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Lycka till med husspekulerandet! Annars kan ni ju alltid hyra vårt hönshus, men bara om ni gillar matrester och levererar ägg då och då...

Åsa sa...

Hoppas, hoppas, hoppas att det löser sig till det bästa, håller fortfarande alla mina tummar!

Soffan sa...

Anna: Det kanske blir hönshuset nu då va... :-)

Åsa: Tack! Men nu kan du vila tummarna ett tag. Till nästa drömkåk uppenbarar sig. :-)