onsdag, januari 18, 2006

Fattigleken

Måste erkänna att det här med att leka fattig går riktigt bra. Än så länge ligger jag på plus och jag fattar i ärlighetens namn inte hur det är möjligt att klara sig så länge på så lite. Var på stan en sväng i lördags och hittade både ett par snygga jeans (OBS OBS OBS: PÅ REA) och en snygg kavaj (OBS OBS OBS: PÅ REA). Dock hade jag styrkan att bara prova och gå därifrån. Jag är vuxen nu. Inte så stora bröst, men vuxen.
Tänk om man skulle ta och skaffa sig en hund... Frågan är bara vilken ras. Sådan herre sådan hund. Hmm. Vilken sorts hund skulle passa i det här hemmet tro? Jag är evigt tacksam för förslag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hördudu...
Du har ju alltid varit väldigt lugn och snäll, så med tanke på det kunde nog en Golden´passa. Men sedan du klippte långhåret och punkade till kläderna (och tillochmed även lär ha festat) så lutar det kanske mer åt terrierhållet. Funderar ni på att börja med jakt? Finnspets kanske...

Anonym sa...

Golden var precis vad vi tänkte! Jag håller ju på att spara ut igen... Spets är inte på tapeten. Det bjäbbas nog mycket här i alla fall...