söndag, september 12, 2010

Gullong!

Vår lilla rödtott till son håller på att växa upp lite för snabbt. Så kanske man inte ska säga, men man hinner verkligen inte med på samma sätt med nummer två. Under sitt snart fyra månader långa liv har han varit mycket skeptisk till att ligga på mage. Nu har det dock blivit lite roligare när han har orken att lyfta axlar och huvud ordentligt för att kunna spana på omvärlden. Detta foto togs dock i sista sekund, precis innan han flippade och slog näsan i golvet. Visst ser du också det fina täcket som mina fina arbetskamrater har gjort i slöjden. Världens finaste!
Det var väl mest det jag ville säga.

2 kommentarer:

Lena sa...

Gullong, indeed! See you in December <3

Cathis stick och sy sa...

Hej
Efter ett besök hos Annas resa misstänker jag att det är hit man ska vända sig och säga grattis och lycka till.Skulle jag vara ute och cykla så får du ta mitt grattis med en klackspark.
Ha det bra
Catharina