måndag, december 06, 2004

Måndag... morgon...

Back on the tracks, och med besked! Ny vecka, nytt jobb på väg och solen skiner. Trots den ångestbetonade känsla som sprider sig i kroppen när väckarklockan slår igång 06.15 på måndagar kan jag inte låta bli att tänka att det trots allt är början på något nytt, och därför får måndagen en ny charm som jag inte tidigare har sett. Helgen har varit soft. Lördagskvällens middag hos Daniel blev en succé både när det gäller mat och sällskap. Homerun! Kvällen fortsatte på Norrlandsoperan med bra musik och EN öl. Det är säkert, det blev bara EN. Efter att ha promenarat hem med en snöboll i handen för att undvika eventuell bortrövning kunde jag konstatera att man blir blöt när det regnar. Vidare kunde jag även konstatera att mina nya skidor fungerar hur bra som helst som klädhängare! Detta kommer dock inte att stå ivägen när jag på onsdag planerar att prova dem för sitt egentliga syfte på onsdag i Agnäs, om jag överlever morgondagens klätterstrapats vill säga. Mer om detta senare, när jag har facit i hand.
Lärande för hållbar utveckling. Säger det dig något? Inte? Inte mig heller, men om några timmar räknar jag med att kunna berätta mer. Dios mío.

Shit happends when you rock 'n roll!

Inga kommentarer: