söndag, juni 12, 2011

Premiärdoppat

Efter flera dagars kippande efter andan kunde vi äntligen dra iväg till stugan och havet i går. Det var precis vad som behövdes. Livet är ljuvt när man kan doppa sig i det blå när andan faller på och äta middag på altanen endast iförd bikini. Jag vet inte när det hände senast och att vi dessutom bara hunnit till den 12 juni gör det hela smått otroligt.
I dag behöver ingen flämta i värmen och i ärlighetens namn känns det lite skönt att kunna vädra igenom huset ordentligt.
Nu väntar bara en liten vecka och sedan går maken på en lång sommarledighet. Planerna för denna sommar är inte många, men i slutet av juli ska vi under avslappnade former fira bröllopet och jag håller på att mentalt förbereda mig för den tillställningen redan nu.
Sov gott!

1 kommentar:

Annas resa sa...

Vi är också mentalt förberedda. Mycket Mentalt förbedda och rätt peppade redan. Och jag funderar redan på vad jag ska ha på mig!