fredag, juni 04, 2010

Den här killen...

låg på ett täcke på golvet i sina lånade kläder och hans mamma tänkte att det kunde vara tags att fota lite och dela med sig här på bloggen. Och rätta mig om jag har fel, men ser det inte lite ut som att han ler? Kan vara tack vare det trevliga sällskapet eller så killade det bara lite i magen...
I dag har staden firat den årliga Röjardagen och jag, mina barn och deras mormor stod på plats när butikerna öppnade klockan tio. Detta visade sig vara mycket lönsamt och jag gick hem igen en väst, två linnen, en scarf och en väska rikare och endast 240 kronor fattigare. Det kallar jag en bra affär.
Eftermiddagen har vi tillbringat på Maran där det bjöds på underbart fika. Herman passade på att bajsa ner den trevliga värdinnan, skötbordet och sina egna kläder. Därav de lånade kläderna. Jag överdriver inte när jag säger att killar sormar mer än tjejer. Det är ett faktum.

1 kommentar:

Lena sa...

Sicken gullunge, alltsa!!!